Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, January 25, 2012

Susah kan...?

Susah rasanya mahu cari orang yang akan tetap sayangi kita sampai kita tua. Maksud saya sehingga kita hodoh berkedut dan tak bau wangi. Kalau kain berkedut bolehlah disterika,disembur wangian...he he he.

Biasanya orang sayangkan kita sebab kita cantik/handsum, sebab kita bergaya dan ada wang. Biasanya begitulah. Sebab ada kepentingan. Walaupun saya asyik malang dalam bab-bab berkasih sayang, saya tetap beranggapan memang ada kasih sayang yang sejati. Yang saya percaya hanya tuhan sahaja yang dapat padamkan rasa antara mereka.

Dan saya berpendapat lagi, jumlahnya sedikit... Tidak semestinya pasangan yang kita nikahi adalah soulmate kita...

Di belah bahagian saya...sayangnya sampai ke mati...

1 comment:

Nong Andy said...

sayu hatiku pula baca entri ni..

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home