Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, January 24, 2012

Muka saya Januari 2012 (diedit)



Gambar-gambar di atas saya pukul semasa saya menemani Ja (Khairul Nizam Surbaini) ke kedai baiki kereta. Ja kata keretanya berbunyi, saya ada mendengarnya. Bunyi macam tin.

Semasa menunggu saya pukul gambar saya. Alhamdulilah masih handsum walaupun tahun demi tahun, he he he. Namun kali ini saya edit muka saya agar nampak lain sempena 2012 ini.

Kelihatan juga janggut saya semakin beruban...

Jan: Sekian...kehandsuman bermula dari dalam, betul ke?

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home