Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, October 27, 2011

FAM Bangsat?



Memanglah kos untuk pergi tengok perlawanan bola sangat mahal. Termasuk bayar minyak kereta/tambang, bayar parking, beli burger, air minirel, cikedis atau beli mercun (he he he, nak pasang dalam stadiung). Tapi...
Tapi kita ada pilihan (tengok dalam Tv). Memanglah tengok bola secara life dalam stadiung berbeza benar dengan tengok kat Tv. Memang macam tengok Anita Sarawak berbanding dengan nenek kita. Memang aura kat stadiung tak boleh lawan (Mawi kalah), dengan tepok sorak, tampar menampar, dengan suasana bingar dan bunyi letupan mercung (he he he, sebab ada orang suka main mercun dalam stadiung).
Lagipun ini perlawanan akhir, bukan perlawanang biasa. Harga pun tentulah luarbiasa. dan harap-haraplah mutu permainan pun luarbiasa. Jangan tak sampai klimaks, atau tercungap-cungap bawa bola. Atau passing bola tak sampai, atau asyik bola keluar padang. He he he.
Ke FAM tak ada duit? Tak ada duit nak bayar ke stadium (kos stadiung) atau untuk keselamatan? Maklumlah kena bayar jaga keselamatan sebab ada yang bawak mercun...he he he.
Jan: Saya pun bangsat jugak...he he he

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home