Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, November 10, 2011

Perempuan cantik pada mata saya...

Megan Fox

Dame Elizabeth Taylor...



Saya suka tengok perempuan cantik, lelaki handsum dan pasu atau rumah yang cantik. Saya pernah dimarahi oleh kawan lelaki saya kerana dia terpaksa menunggu saya hampir sejam bila dia menemani saya membeli 6 biji cawan. Saya makan masa (mengambil masa) untuk memilih cawan yang cantik.


Bila kawan-kawan saya kata Megan Fox (Transfomer) sangat cantik, saya kata pada mata saya Megan biasa-biasa sahaja. Dan saya beritahu pada masa muda mak cik Elizabeth Taylor atau Sophia Lorenz jauh berbatu lebih cantik. Tetapi mereka tak setuju...


Jan: Kecantikan berbeza di mata yang berbeza kot...? Tapi kalau cantik-cantik lah kan?

2 comments:

Nong Andy said...

meka-meka ni cantik dgn cara tersendiri.. megan fox~cantik yg wild! hehehe.. gitu boleh?

Jankaulu said...

bolehlah, he he he

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home