Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Sunday, November 6, 2011

Makan kat Sempurna Resort






Di mana nak cari makan yea? Raya, kedai semua tutup. Tadi gi seveng eleven, beli roti. Tapi perut Melayu ni tak kenyang... dah nak tengahari lapar kembali . Berat bebanan perut, he he he. Tapi salah saya, he he he. Semalam masa jalan-jalan lupa nak beli bahan mentah untuk masak. Hidup ini bukan alam mimpi...he he he. Berjuta harapan kunantikan...

Saya pun makan kat Sempurna Resort. tak jauh dari rumah saya, dalam 5 minit tak sampai. Tapi situ mahal sikit berbanding gerai... Saya pergi kat penyambut tetamu tanya cafe buka tak? Gadis tersebut kata Cafe tetap buka pada hari raya haji. Ini baru best. Nampaknya hari ini saya makan di resort jealah.

Kat ini boleh tahan resortnya. Ada kolam renang untuk budak (siap dengan gelongsor), dan ada juga kolam renang untuk dewasa macam kita.

Jan: Beraya di tepi kolam nampaknya...terasa nak mandi kolam...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home