Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, December 5, 2011

Dari Ahmad Shah Jamlus



Beliau adalah juga kawan saya semasa di Kolej Shahputra (kini kolej universiti) dulu. Ini gambarnya semasa hadiri persidangan UMNO di PWTC. Dulu saya ada juga ikut ayah saya ke persidangan ini tetapi hanya sampai kat hotel sahaja. Saya sibuk membeli belah dan makan biskut mahal. He he he.
Beliau terkenal di udara dan ada slot rancangan radio sendiri di Pahang ni. Saya ada juga mengikutinya sekali sekala. Paling menarik ialah cara dia suka. Ada stail bila dia ketawa. Dan yang paling saya kagumi dia tidak melatah atau melenting apabila ditanya soalan yang sengaja mahu memerangkap beliau.


Dia tetap cool kerana dia percaya akan perjuangan beliau. Syabas.


Jan: rasa nak marah jika orang sengaja tanya nak buat saya marah...saja cari hal.

1 comment:

AHMAD SHAH BIN HAJI JAMLUS said...

Alhamdulillah...terima kasih sahabat,,,

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home