Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, December 27, 2011

Setiap lagu ada kisah sendiri...



"Kalau ada sambutan macam ini lagi, saya tak bimbang bekerja keras untuk menganjurkannya. Sebenarnya jam empat pagi ini (Sabtu) baru saya habis rehearsal (latihan)," katanya berkongsi cerita yang disambut tepukan gemuruh mereka yang hadir. Kebanyakan lagu saya ada kisah tersendiri.
Seperti lagu Putus Kasih ini, ia bukan bermaksud apa-apa tapi ketika usia kandungan saya sembilan bulan pada 1982, ia lagu kegemaran saya. Bayangkan saya berbadan besar ketika di studio semasa merakamkan lagu ini," tambahnya lagi sebelum menyampaikan lagu yang dimuatkan dalam album Rahsia Hati terbitan tahun 1982 ini.


Datuk Sharifah Aini

Makan Malam Amal Tiga Sahabat (Grace Simon dan Dewi Yull, di Ballroom, Hotel Royal Chulan): oleh Ridzuan Abdul Rahman (Harian Metro - Isnin, 19 Disember 2011)

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home