"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Thursday, December 15, 2011

Kecantikan - Rafeah Buang

Kak Peah pakai topi dan rantai mutiara, kecantikannya terserlah bersama kelembutan.


Cover belakang vouge ala cleopatra



Judul Album: Kecantikan


Penerbit : Kassim Masodr

Muka 1.

Kecantikan (Copyright Control)
Bukan Salahku (Copyright Control/Rafeah Buang)

Muka 2.

Untok Memikat Dia (Rafeah Buang/Senada Publication)
Pengurbanan (Rafeah Buang/Senada Publication)


Kak Peah memang best, beliau sedaya upaya akan terlibat dengan pembikinan rekodnya. Maklumlah beliau pandai mencipta lagu dan lirik. Dalam rekod ini ada 4 lagu yang saya tak pernah dengar. Cuma ada rekod tapi tak boleh pasang sebab tak ada pemainnya (playernya).

Sebenarnya saya tak tahu nak letak mana rekod-rekod lama ni. Saya letak dalam kotak plastik besar jea (Toyogo). Saya usung dari sebuah rumah ke sebuah rumah sewa saya, sehinggalah saya ada rumah di Kuantan.

Tetapi tak tahu nak display macam mana, bimbang kalau salah pamer rumah jadi ala muzium pulak.
Jan: Tak pandai pamirkan kasih sayang, hanya allah yang tahu... (pulak dah)

4 comments:

fadzali said...

Kalau susah nak simpan dan usung rekod-rekod tu, sedekah aja pada saya. Hehehe.

sukiman said...

saya dah tempah almari antik nak letak brg antik, tapi tuan dia kata kena tunggu sebab dah 2 orang menempah. kena tunggu giliran...sebab kena cari dulu...hehe

en fadzali byk ke brg lama?

fadzali said...

mesti cantik kalau semua dah tersusun rapi dalam almari antik. buat satu entri khas untuk itu dan letak gambar banyak sikit. saya tak ada barang lama cuma saya sahaja yang lama. hehehe

sukiman said...

entah bila dapat almari tu, tapi saya sudah berangan dah, he he he.

saya baru sedar kena ada satu almari antik.kalau tak, tak siapa tahu saya ada barang lama. Keluarga saya pun tak tahu saya ada piring hitam lama...

.