Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, December 19, 2011

Saya memang tak pandai masak...he he he

Hari ini saya masak sup tulang, goren ayam kunyit dan telor goreng. Bila makan sup tersebut tidak sedap, ayam tu tak rasa apa-apa, he he he. Dan telur terlebih garam. Saya lupa, saya bubuh garam 2 kali!

Teruk. dulu saya pandai masak. Sekarang tidak lagi. Ke mana agaknya kemahiran itu hilang?. Kalau saya buat kek buah saya gerenti akan bantat.

Tetapi mungkin saya masak dalam keadaan banyak fikir hal lain. Atau sekarang cuaca mendung dan hujan sekejap-sekejap. Ini kot sebab masakan saya tak sedap. lagi pun dapur saya kecil dan tak cantik...

Jan: Selamat datang alasan-alasan...hehehe.




2 comments:

Nong Andy said...

hahaha... selamat datang alasan... nak seribu daya.. malas seribu alasan hahaha...

*dapur en.sukiman mesti lebih cantik dr dapur sy :)

Jankaulu said...

Kadang-kadang tak ada mud nak masak...mungkin sbb tu tak jadi...hehe

Buat masa ni tak cantik langsung, he he he.Dapur masih guna sink yg sedia ada jea. Tahun depan baru nak buat table top, nak renovek sikit...kalu ada rezeki la...

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home