Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, June 29, 2011

Latihan Payung terjun - Mardi Muadzam

Pada suatu petang, saya bersama emak dan Najib (anak saudara) pergi ke padang ragut berdekatan Mardi untuk lihat latihan payung terjun yang dianggotai oleh kumpulan komando. Saya diberitahu oleh kawan saya, suaminya komando jugak dulu...












Peristiwa sebegini bukan selalu kita dapat lihat. Saya dapati ramai juga kereta berhenti di tepi jalan untuk melihat aksi ini. Namun aksi yang paling menarik hati saya ialah bagaimana cemasnya lembu-lembu di padang ragut tersebut bertempianran lari, terkejut. He he he.

Jan: kenangan tak dapat dijual beli, sampai mati...

1 comment:

Unknown said...

hahahhaha..tak aman nak makan rumputt..

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home