Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, August 17, 2011

Lagi perihal FB (ucapan puasa dan raya)



Sekadar hiasan...hehehe



Jan: Saya jarang buka FB, bukan tiap-tiap hari. Entah mengapa... Mungkin saya tak berapa pandai bersosial dan menyampuk perbualan orang, he he he.
Pun begitu kalau ada masa sangat terluang saya buka FB biasanya pukul 5 petang ke atas.
Saya kira dalam FB belana (ramai) bekas pelajar saya berbanding dengan kawan-kawan saya. Namun ramai yang saya sudah tidak ingat, maka kalau ada masa saya buka FB mereka dan baca info mereka, lihat gambar-gambar. Pun begitu saya ada juga saya tetap terlupa mereka itu yang mana satu, he he he. Maklumlah saya sudah mengajar lebih 5 ribu pelajar dah, he he he.
Pun begitu saya ucapkan kepada semua rakan seFB saya, selamat berpuasa dan berhari raya, maaf zahir batin...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home