Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, May 22, 2009

Kata Mat Pijot...


Dulu ketika saya mintak kotak A4 yang kosong daripada Unit Peperiksaan Kolej Shahputra Pekan, saya dengar satu pesanan atau mungkin juga merupakan suatu amaran daripadanya. Dan pesanan/amaran itu melekat kat minda saya sampai kini...


'' Orang yang kita sayanglah yang paling buat kita rasa susah, rasa sakit hati. Dan apabila kita bercinta, mulalah kita jadi tak betul...bodoh!...''

Dia nyatakannya...tanpa melihat ke arah muka saya. Tetapi saya tahu tiada orang lain di situ, he he he (memang pesanan/amaran tu untuk saya).

Jankaulu: Emmm...banyak benarnya kata dia...(Thanks...)

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home