"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Tuesday, May 19, 2009

Hari isnin depan dalam sejarah?

1. Pagi tadi saya terkejut Tiara Jakualine (buat-buat terkejut dan terpinga-pinga padahal semuanya dah dirancang...) bila tengok ada nama saya ada pada senarai main FUTSAL yang akan bertanding di gelanggang Futsal Sekolah Teknik Muadzam, isnin depan.
2. Dua tiga kali juga tengok betul-betul takut tersalah lawak, tapi memang sah. Senak perut rasa... saya jadi wakil Blok Akademik.

3. Ya allah kenapa la nama aku `naik'. Aku bab-bab bola ni memang tak reti langsung. Antara senarai nama yang lain termasuk kawan-kawan lain yang memang pandai main bola, 7 orang semuanya.

4. Sejak duduk di Muadzam ni, banyak juga malang menimpa-nimpa.... Pasti kelakar nanti jadi badut...bola ke kiri saya ke kanan, bola ke kanan saya lari ke kiri.

5. Entahlah tak kan nak MC pulak sebab memang tak sakit. Seingat saya, saya daftar untuk bowling yang akan main kat Megamall sabtu ini tapi nama keluar untuk Futsal pulak.
6. Risau sungguh hati ini, saya lebih rela masuk pertandingan buat kek buah atau kek pisang, bola membola ni tak reti.
7. Paling akhir main bola pada tingkatan 5 dahulu (sebab cikgu sukan paksa, huh!)...


Jankaulu: Banyak benda lain nak dibuat...

No comments:

.