"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Monday, May 11, 2009

Isu panas...

Fuzah dok beri penerangan macam mana nak selesaikan masalah tersebut mengikut undang-undang... Ja berpeluk tubuh sambil memerhatikan muka Fuzah yang serius. Saya pula nampak serius giler sampai tangan kedua-dua di belakang (walaupun bukannya faham sangat dari sudut implikasi undang-undang). Ridzuan (pensyarah akaunting) dok membetulkan tainya. Saya nampak dari pagi tadi dia asyek belek tainya....(Macam orang tak pernah pakai tai je...he he he, ampun).
Zamri (pensyarah Psikologi dan Kesukanan) pulak mendetailkan kesan psikologi dan seksologi dan berlogi-logi lagi. Sesekali dia mengurut rambutnya ke belakang dan misai ala datuk K nya dibela sedikit. Ja dah macam boring sambil membuka jaket muranya tu. Saya pulak tak berapa faham pasal penerangan Zamri (kecuali bahagian seksologi). Fuzah pula kelihatan bersedia untuk mencelah (lihat gaya tangannya). Si Riduan pulak tak habis-habis dengan membela (bukan ayam itik ya) tainya...

Saya dengan Ja terpegung dan terkedu, tak reti nak sampuk sebab tak berapa faham situasi. Malas lah nak guna konsep `nok jugok'. Kalau tak tahu diam lebih baik. Fuzah dapat memberikan butiran yang baik dalam hal tersebut. kelihatan Ridzuan dah mula `masuk' ke dalam perbincangan kami.


Tiba-tiba Zamri dah ternampak kamera rahsia dan mulai sedar segala perbincangan dirakam!!! So kami cepat-cepat tukar topik kepada topik yang lebih ringan. Kami bincang pasal kapas.



Jan: Tak reti nak beri idea, terutama kalau idea itu kena sampaikan pulak dalam bahasa inggeris, he he he.




No comments:

.