Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, April 14, 2016

Senaman untuk kempiskan perut...

WtHangHipRaise kempiskanperut buncit 6 pack
Saya jumpa senaman ini apabila saya mencarinya di internate. Perut saya buncit dan semakin berumur ianya semakin buncit.

Selama ini saya alpa dan makan apa saca. saya juga tidak bersenam.

v-up kempiskanperutbuncit 6 pack
Hampir mustahil saya dapat menghilangkan buncit di perut saya. Saya mula buncit semasa tingkatan lima. Setelah kawan saya beritahu saya buncit. (dan daripada hari itu saya tidak suka dia...he he he).


Namun tidak ramai yang memperkatakan perut buncit saya sebab saya mempunyai banyak faktor lain yang lebih menyerlah. Pulak dah...

full_sit-up kempiskanperut buncit perut 6pack
Namun saya bimbang juga apabila berumur perut saya bertambah buncit dan menghakiskan penampilan saya yang sudah agak semakin terhakis akibat faktor umur.

Saya mengaku telah abaikan amanah tuhan. sebenarnya kesihatan tubuhbadan kita adalah amanah.
three_pt-fw-rl_exercise_ball kempiskan perut buncit 6 pack

Buat masa ini saya tidak terdaya untuk buat senaman-senaman sedemikian rupa. saya hanya mampu jaga makan dan tidak semakin buncit.
push up superman kempiskan perut buncit 6pack

belly blaster kempiskanperutbuncit
Air Bike crunches kempiskan perut buncit
Kepada yang perut masih mendatar, jagalah perut anda. terutama kepada yang mukanya taklah sehandsum atau cantik mana. He he he.
Burpees kempiskan perut buncit perut 6 pack



Duduk saja-saja depan Tv tu, janganlah asyik mengunyah. Cuba buat senaman... (kata kawan saya kepada saya...)
Janda sit up kempiskan perut buncit perut 6 pack


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home