Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, April 5, 2016

Honda Civic generasi ke 10

Model Honda Civic Baru 2016 Generasi ke-10
Generasi ke 10

Model Honda Civic Generasi ke-9
Generasi ke 9

Saya tidak suka cakap pasal kereta, politik dan agama. Namun apabila sesiapa bercakap pasal kereta dalam kategori Honda, saya mencuri dengar...he he he. Saya suka Honda.

Kalau suatu hari nanti saya banyak duit, saya akan pilih kereta Honda. Pada masa tu mungkin dah Honda sivik generasi ke entah berapa, 15?

Kawan saya beritahu saya pasal Honda Civic baru generasi ke 10 ini. Dia suruh saya tengok. Saya rasa Honda terbaru ini nampak lebih `sado' dan `kompleks' berbanding generasi yang ke 9.

Imej Honda Civic yang dulu sudah luntur, ia lebih kepada rekabentuk kerobotan. Entahlah... Saya rasa bentuknya berlebihan...

Sekian...itu komen saya...






No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home