Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, April 27, 2016

Membilang duit seringgit-seringgit

Pada hari ini duit seringgit (RM) tidak ada nilai yang besar, jadi baki  duit seringgit kadang kalanya saya kumpul. Saya letak dalam balang kaca.

Semalam saya ambil balang kaca yang berisi duit seringgit tersebut. Balang itu adalah balang antik (kena cerita ke ni?). Saya bilang sambil tengok berita politik di TV3.

Saya dapati, jumlahnya RM324. 324 keping semuanya. Saya cadang untuk buat duit raya.

Raya tahun ini tidak perlulah saya tukar duit seringgit. Saya dah ada RM324 duit seringgit. Saya hanya perlu tukar duit untuk RM5, RM10, RM20, RM50. 


Image result for duit raya

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home