Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, April 18, 2016

Saya langgar pintu pagar 1: Yang terbuka itu sebenarnya tertutup...



Saya lihat pintu pagar saya terbuka. Lalu secepat kilat saya rasa gembira (di fikiran saya) sebab tidak payah turun buka pintu pagar. Dan secepat kilat saya langgar pintu pagar tersebut. Pintu pagar sebelah kiri terpelenting jauh. Asalnya empat segi jadi lima segi.

Kereta saya kemek sikit, pintu sebelah kiri pemandu tak dapat dibuka. Mungkin hentaman kuat

Saya hairan macam mana saya boleh `nampak' pintu pagar saya `terbuka' di `fikiran' saya. Mungkin mata saya letih...

Mungkin saya mengelamun...

Sekarang saya kena baiki kereta dan pintu pagar saya... Atau pintu pagar baru? He he he.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home