Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Sunday, March 13, 2016

Pakar motivasi sering mengambil kesempatan...




Seorang kawan saya pernah mengeluh mengenai bayaran untuk satu kursus motivasi nak buka perniagaan. Dia mahu berniaga buat kerusi batu hiasan untuk halaman rumah. Katanya yuran sangat mahal untuk kursus yang hanya makan masa sehari.

Saya terus beritahu kawan saya kalau pakar motivasi tu pakar sangat tentulah dia sibuk berniaga dengan kencang sebab duit masuk, bukannya buat kursus motivasi. Kata saya lagi tentu pakar tersebut tak pandai berniaga dan pandai cakap jea...he he he.

Saya rasa kawan saya ini benar-benar nak cari ilmu. Tapi tak ada duit...

teringat pulak saya satu lagi jenaka hebat. Bila buat album, beritahu ia adalah hadiah untuk peminat. He he he. Tak kan begitu teruk sekali minda artis kita...

He he he.



'

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home