Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, March 15, 2016

Memancing di tasik IS


Ini gambar-gambar sekitar pertandingan memancing di kawasan perumahan saya. Saya dapat gambar ini dari telegram persatuan penduduk.

Saya pernah memancing. Memancing jadi hobi saya dulu sekejap semasa saya jadi guru. saya memancing di Kuala Besut.

Sekarang saya tidak lagi memancing sebab gaya hidup saya telah berubah. Tetapi seronok melihat orang menmancing tidak hilang. Dan saya faham perangai dan kesukaan orang memancing.




Che Mat dan Cikgu Rizam orang kuat persatuan penduduk












Entah bila saya boleh memancing lagi...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home