Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, March 3, 2016

Kisah gaji saya...kerja saya.

Saya beritahu emak saya, sekarang saya semakin letih bekerja, kadang-kadang bila balik lewat petang rasa letih sangat...

Emak saya kata adakah saya rasa begitu sebab saya rasa gaji saya sedikit...?

Saya rasa hendak tergelak sebab memanglah gaji saya relatif sedikit berbanding dengan orang bergaji besar...

Saya beritahu mak saya...saya rasa letih mungkin sebab saya sudah tua... Saya pernah bekerja selama bertahun dengan gaji hanya RM1400 dan ada kalanya jatuh jadi RM700. Tapi saya pada masa itu sangat rajin bekerja...


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home