Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, March 17, 2016

Adik perempuan saya tidor pukul 10 malam...


Salina dan Aisyah



Pada suatu hari saya pergi berjalan-jalan dengan adik dan anak saudara saya.
Lepas tu saya berpisah dengan mereka sebab saya nak gi beli seluar dalam lelaki.

Bila saya jumpa adik saya, dia beritahu dia jumpa kawan saya. Dan kawan kepada kawan saya tu ada tanya adik saya  `ni adik ke?" 
Adik perempuan saya rasa bangga sebab dia nampak macam adik beradik dengan anaknya yang sudah bertingkatan itu.

Saya tahu petua adik saya. Dia tidor pukul 10 malam.
Saya tidak dapat tido seawal itu
dan tidor saya pun bukanlah lena...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home