Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, August 7, 2012

Ucapan Pra Selamat hari raya 2012 (bimbang tak sempat...)


Ke hadapan kawan-kawan, rakan-rakan maya yang jauh di mata tetapi dekat di hati. Pada kesempatan ini,  saya Abang Jan ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri. Khususnya buat pengunjung dan pembaca  blog ini. 
hariraya Selamat Hari Raya Aidilfitri 2011/1432H
Saya menyusun sepuluh jari, memohon maaf atas segala ketidak sempurnaan pada penulisaan saya yang tidak enak dibaca, yang tidak sopan atau terlalu seksi. Dan juga minta maaf jika ada yang meluuuuat atas `mengada' saya ketika menulis. Sebenarnya begitulah perilaku saya kepada yang mengenali saya.
Saya adalah buku yang senang dibaca. Saya adalah insan biasa yang ada kelebihan dan kecelaan. Maaf sekali lagi atas kelemahan diri yang nyata mahu pun tersembunyi.

Jan: Ada Pantun untuk pembaca blog ini

Hilang kekasih jiwa terperap
Di pagi syawal menangis sakan;
Kalau ada salah dan silap
Haraplah sudi saling bermaafan


5 comments:

k anum said...

selamat hari raya suki...maaf jua dipinta...

Jankaulu said...

K anum,

lamanya kita tak jumpa...semuga sihat sejahtera bersama keluarga.

maaf atas apa-apa kesalahan lalu...

Nik said...

awal nya ucup selamat.apappun selamat hari raya..heheheh

Nong Andy said...

Sama juga dengan saya
Kerana kita manusia Biasa
Sempena hari raya yg bakal tiba
maaf zahir batin jua saya Pinta

greenrose said...

Selamat Hari Raya Sir Sukimang...
Maaf Zahir & Bating...
hihihi :p

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home