Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, August 9, 2012

Selamat Hari Raya buat Nong Andy



" Salam sejahtera, salam hari raya untuk Nong sekeluarga. Semoga raya tahun ini paling meriah dan ceria. Salam juga untuk Shinta yang comel tu"

 jankaulu.blogspot.com

3 comments:

Nong Andy said...

:D


rasa nak nyorok pun ada hehehe..

Selamat hari raya Encik Pnesyarah,
Kad raya saya belum terima.. tak apa saya sabar menanti.

Kad raya saya kamu dah terima tak?

Jankaulu said...

he he he,

terimalah salam dulu, kad menyusul.

saya pun tengah sabar menunggu kad raya Nong ni...

saya selasa depan dah bercuti, harap dapat sebelum selasa, selasa saya balik kampung.

Nong Andy said...

awalnya cuti.....

saya dah hantar jumaat lepas. harapnya cepatlah sampai kan :D

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home