Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, August 28, 2012

Saya dah puas muda - Datuk Sharifah Aini





" Saya juga insan yang tidak terkecuali daripada pertukaran fizikal, saya tidak ramping seperti Sharifah Aini 44 tahun lalu.  Semua orang akan melalui pertukaran ini tetapi saya tidak langsung hairan dan kesal.  Saya sangat bertuah mempunyai peminat yang sangat setia dan menyayangi diri saya seadanya."   

- Datuk Sharifah Aini
   Berita Minggu, 8 Julai 2012

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home