Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, May 8, 2012

University College SHAHPUTRA (UCSA) - 6 Fakulti

Ketika saya di kedai gunting, sementara menunggu giliran, saya capai akhbar (maklumlah tak ada Tab Samsung, pas sari-sari simpan duit tapi selalu ada keperluan lain).

Dalam membelek-belek, saya lihat ada iklan pendidikan, saya rasa bangga dengan perkembangan majikan lama saya iaitu Kolej Shahputra (kini kolej Universiti Shahputra).

Kolej ini telah berkembang pesat sejak saya meninggalkannya. Saya rasa bangga sebab kolej ini sudah memiliki 6 falkulti (tekan kat gambar bawah untuk pembesaran). Atau klik UCSA

Lantas saya teringat banyak kenangan saya semasa bekerja di sana. Saya ada ramai kawan di sana, bukan sahaja pensyarah tetapi juga dari semua bahagian.

Begitu juga para pelajar saya dah beranak pinak dan ada juga yang masih hubungi saya.

Saya doakan Shahputra terus cemerlang dalam memetakan diri dalam dunia pendidikan negara.


Jan: Semuanya dalam kenangan...

1 comment:

smartamzar said...

Ye, semuanya dlm kenangan. Semoga sahabat2 semua berada dlm keadaan sihat, bahagia dan sentosa hendaknya. . .

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home