Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, June 30, 2015

Dan dia pun tahu...


Image result for sad clown

Image result for sad clown



Image result for sad clown

Image result for sad clown


Masa terus berganti. 

Saya rasa saya sudah lupa bagaimana rasanya apabila mencintai seseorang. Dan saya juga semakin lupa bagaimana rasa dicintai oleh seseorang...


Saya cuba mengekalkan rasa cinta dalam dada...kadang-kadang ia tebal dan menipis... Namun ia tetap ada dalam diri. Terkadang saya berdoa pada tuhan agar `lepaskanlah' saya dari siksa ini kerana hidup ini hanya singkat sahaja. Saya mahu pulang dengan membawa cerita yang indah...bukan epik lara.

Image result for sad clown
Dalam redup awan petang semalam saya berMyi ke hospital... Dan dalam fikiran saya, saya hanya tahu satu perkara...Hanya dia cinta terakhir hidup saya... dan dia pun tahu...

Saya singgah di Seven11, beli ais krem...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home