Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, June 15, 2015

Jelingan bahagia...

Kawan saya pukul gambar ini...


Saya selalu tersenyum.

Saya mahu kelihatan bahagia dan cergas walaupun dalam gambar.

Saya mahu bahagia dan cergas. Saya tidak mahu kelihatan putus asa. bila balik rumah itu cerita lain...he he he

Bila umur begini tiada yang paling penting selain kesihatan... Alhamdulillah saya rasa seperti umur 17 tahun...

Bila umur meningkat kesihatan tidak akan terus maju...tapi kita harus senyum

Walaupun dalam susah payah...saya rasa semua orang harus tersenyum..

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home