Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, June 10, 2015

Azlan ke UPSI: Musim orang antar anak mendaftar

1. Seperti Najib, Azlan juga dapat masuk matrik tetapi dia tidak menerimanya. 

2.Mungkin dia hanya mahu beritahu kepada keluarga yang dia layak jika mahu ambil matrik. Sebab itulah dia cuba `test market'. Entahlah. keluarga saya `pelik'.

3. Azlan nekad untuk ambil jurusan yang dia minati iaitu apa sahaja berkaitan dengan `games'. Dia nak belajar develop games. Itulah kesukaannya dari kecil. Jadi dia ambil Diploma in Game Design and Development.

4. Saya masih ingat semasa kecil dia bermain games dalam keadaan berbogel. He he he. Bila bangun tidor terus main games.

5. Saya tidak terperanjat dengan pilihannya, dan saya rasa keluarga saya juga tidak terperanjat sebab itu adalah minatnya. 

6. Sangat bagus kalau dapat kerja di bidang yang kita minat nanti. Insyallah.


Kelihatan Amar turut sama duduk di atas tilang hostel

7. Kakak saya sekeluarga pergi menghantar Azlan pada hari pendaftaran.

8. Tentu ia satu perubahan besar bagi Azlan sebab dia kena berkongsi bilik. Bilik tiada penghawa dingin, tiada Tv dalam biliknya dan sebagainya...he he he.

9. Tak akan ada orang panggil untuk makan...he he he.

10. Dia kena belajar berkongsi...(perkara yang saya tidak suka...)


Kelihatan Amar berwajah muram...

Azlan dan Amar adiknya...(gaya pelik...)

Najib dan Azlan adalah generasi baru keluarga kami, semoga mereka menyambung kecemerlangan keluarga dan mendapat bini yang tidak melampau.

Nampak skima tetapi ya allah...he he he

11. Saya sayangi anak-anak saudara saya walaupun bukan anak saya...

12. Saya tidak ada anak untuk nak saya hantar di hari penjdaftaran... Namun tuhan sangat bijaksana berikan saya peluang antar Najib daftar matrik tempoh hari.

Sekian, why should i complain...

2 comments:

Lan LoloQ said...

anak saudara kan darah daging kita juga...sama seprti anak sendiri walaupun bukan anak sendiri..ehh

Jankaulu said...

Thanks lan...

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home