Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, June 15, 2015

Saya gunting rambut



Sebagai manusia lelaki, saya kerap ke kedai gunting rambut. Sekarang saya tidak lagi `membuat' rambut atau mewarnakan rambut. saya hanya gunting.

Rambut bukan lagi menjadi keutamaan saya.

Mungkin saya sudah tidak remaja, kali terakhir saya `buat' rambut dan warnakan rambut semasa bekerja di Kolej Shahputra.

Sekarang saya lebih senang gunting sahaja bila kelihatan panjang.

Kawan saya Adnan tidak pernah saya lihat rambutnya panjang...Dia gunting secara berkala. maksud saya kalau nak nampak panjang sikit, dia terus potong.

Saya pernah keluarkan gambar di atas, saja saya keluarkannya lagi sebab saya sudah tepu.

Saya juga jarang menggunakan syampoo...

Sekarang saya lihat saya sudah ada uban...saya tak nak komen tentangnya sebab ramai juga yang beruban tapi handsum...(pulak dah)


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home