Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, June 26, 2015

saya beli ikan RM4 (ikan kembong masak kicap)

1. Saya tidak sabar mahu berbuka sebab saya lapar.

2. Saya kena makan cepat dan rehat untuk bersedia kelas 8 malam.

3. Bila saya berbuka saya makan ikan yang saya beli tadi...

4. Saya rasa ikan itu sedap sebab ikan kembong.

5. Bila saya cuba kopek kat kepala ikan itu...ada telur lalat!

6. Saya rasa nak muntah tetapi saya caver sebab mak ada turut makan bersama.

7. Saya cepat beritahu mak...ada telur lalat.

8. Kami hairan sebab dalam rumah kami tak ada lalat.

9. Saya rasa geli hati sebab dalam berhati-hati, saya terkena juga.

10. Sekian...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home