Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, June 24, 2015

Saya sakit perut

1. Saya telah membeli lauk tambahan di Bazar Ramadhan.

2. Emak saya sudah goreng udang berlada merah, namun saya terasa nak makan ikan.

3. Hasilnya saya sakit perut.

4. Saya tahu membeli makanan di Bazar Ramadhan berisiko.

5. Mereka bukan sahaja tidak menutup makanan, malah menayangkan makanan tersebut. Kalau ayam, mereka siap gantung!.

6. Di Bazar Ramadhan banyak debu dan bilangan lalat lebih ramai dari penjual dan pembeli.

7. Saya harap ada pihak yang boleh memantau...

8. Saya hanya mampu berharap...

9. Tidak moleklah bila kita bayar, kita sakit perut.

10. Zaman sangat berubah, untuk sakit perut pun kita kena bayar.

11. Aneh...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home