Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, June 5, 2015

Saya pakai topeng...

1. Saya suka pakai topeng, kadang-kadang saya beli topeng dan pakai.

2. Ia agak aneh tetapi tidak menganggu jiran dan keharmonian negara.

3. Bila saya pakai topeng saya rasa jadi orang lain.

4. Bukan niat saya untuk jadi orang lain, tetapi kadang-kadang saya mahu kelainan.



6. Gambar ini ketika saya sedang marking skrip jawapan pelajar.


7. Gambar pertama saya kelihatan sedih.

8. Gambar kedua saya kelihatan gembira.

9. Ada orang takut pada topeng...

3 comments:

Adie Achim said...

Reaksi sy slepas mbaca entri ni.. hmm.. agak terkejut dan x pernah tfikirkan utk pakai topeng. Mungkinkah Abg Jan bergurau namun sungguh buktinya ada gmbr d situ. Itu saja komennya; tkejut :D

Jankaulu said...

HE HE HE tension...sebenarnya

Anonymous said...

berat66 mu jan

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home