Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, June 30, 2015

Meninggal manusia yang paling saya sayangi di wad...

1. Pukul 5 pagi saya bawa mak ke unit kecemasan. Mak sakit perut. 

2. Selepas dicocok sejarum, mak dibenarkan pulang...

3. Namun pukul 6.30 pagi mak sakit semula. Saya bawa mak semula ke hospital. 

4. Kali ini sakitnya makin kuat. Selepas beberapa ketika yang agak lama. Doktor tahan mak saya di wad.

5. Saya terus jadi cergas sebab kena gi mari-gi mari. Saya pergi ke farmasi beli `water pad' dan sebagainya.

6. Minggu kedua saya sudah mulai letih,  dan bimbang juga atas kesihatan mak.

7. Mak bermalam seorang diri di wad.

8. Saya tidak tido di hospital sebab keadaan mak stabil dan tidak membimbangkan.

9. Mak dapat ramai kawan di wad.

10. Mak beritahu saya dia sudah biasa berada di wad.

11. Semasa mak muda memang majk bekerja di wad...

12. Namun saya bimbang meninggalkan mak keseorangan..

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home