Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, May 18, 2016

Taman Tamadun Islam... (Islamic Civilization Park)

Ini kali pertama saya ke Taman Tamadun Islam di Kuala Terengganu. Biasanya saya hanya melihat gambar dari kawan-kawan yang berkunjung ke sana. Saya akui ia sebuah tempat yang berbaloi untuk dikunjungi oleh orang seperti saya.

Orang seperti saya? He he he.

Seperti biasa saya tidak berlama-lama di sini sebab banyak lagi tempat menarik yang saya ingin kunjungi. Saya rasa lain kali saya perlu ambil cuti yang lebih lama untuk berehat di Kuala Terengganu.

Saya sempat rehatkan diri di satu gazebo. Saya berfikir alangkah indahnya hidup saya jika saya tidak bekerja dan dapat duit beribu-ribu sebulan. Tentu saya akan melancong sana sini. Namun tak lama kemudian saya sedar manusia seharusnya bekerja untuk hidup. 

Kita bukan binatang...

2015 Promotion.jpg

Klik siniTaman Tamadun Islam

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home