Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, May 9, 2016

Orang besar DAP yang budiman

Orang besar DAP menyatakan faktor kemenangan BN adalah antaranya adalah personaliti Adenan Satim...dan faktor dalaman pembangkang yang bergolak.

Selalunya begitulah. Orang politik di atas yang berhemah dan bijak. pengikutnyalah yang sebaliknya. Pengikut senang sahaja jawapannya jika ditanya. Jika ditanya mereka akan kata orang Sarawak dibeli oleh BN.

Memang mungkin ada yang boleh dibeli sama ada parti kerajaan atau parti lawan. Memang politik ada menggunakan wang dan diguna oleh parti pemerintah dan lawan...Tetapi orang kecil DAP ini hanya melihat secara pemikiran kecil... Pemikiran kecil tentulah gagal melihat isu sebenar, dan apabila gagal melihat isu sebenar akan membawa kepada beberapa kegagalan lain,..termasuk isu bersatu dan isu wang itu sendiri...


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home