Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, December 14, 2015

Sudah dijangka Nana menang

Saya tidak menontong pertandingan akhir tersebut hingga habis sebab saya mengantuk. Walaupun saya bukan tahu sangat pasal suara, saya sudah jangka Faradia akan berada antara 1, 2 dan 3. Saya sudah jangka sebab ia adalah rancangan hiburan. Saya ulangi, rancangan hiburan. Saya bukan peminat Nana tetapi bagi saya dia layak menang, Izad juga boleh jadi juara. Rancangan sebegini adalah rancangan hiburan. Kita kena sedar tempat kita nak serius dan tempat kita nak berhibur. Saya rasa Faradia boleh menyanyi tetapi kena banyak berlatih.


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home