Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, December 28, 2015

Biarlah hanya tuhan yang tahu...

Bercuti di kampung memang mengembirakan. Duduk bersila bersama keluarga. pergi mari-pergi mari di rumah kita dibesarkan. Berjalan-jalan di kawasan kita dibesarkan. Apabila cuti tamat, mahu balik semula ke dunia kerja amat tidak gembira. Sebaik sahaja saya sampai di rumah saya lihat ada pesanan ringkas daripada emak saya... Emak saya beritahu ada perubahan pada sikap saya...dan emak saya tanya kenapa? Saya tidak membalasnya. Cuma pada malamnya saya menalipon emak bertanya khabar. Saya tidak bercakap langsung pasal hal tersebut... dan emak tidak menimbulkannya semula.


Image result for a hard life



Abang Jan: Lagu-lagu yang merdu masih menjadi hiburan...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home