Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, December 8, 2015

Sharifah Aini - Hapuslah Airmata Mu





Demi allah saya sudah tidak tahu atau dapat bayangkan atau rasa bagaimana rasa bahagia pasangan yang bercinta.

Saya hanya mampu kata saya akan rasa bahagia jika saya bercinta...walaupun saya sudah tidak ingat akan kebahagiaan itu.

Saya tahu pasangan yang bercinta sangat bahagia. Saya tahu mereka percaya tidak akan ada rintangan yang akan memisahkan mereka. Syahdu...

Saya sudah terlupa terus bagaimana untuk saya mencintai...sudah tiada gelodak cinta...(yang ada mungkin hanya gelodak seks...)

emmm...saya doakan sepenuh hati agar opasangan yang bercinta tidak akan berpisah seperti diri saya. Amin.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home