Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, December 28, 2015

RM4.50!

Pagi tadi saya beli mee hung dan ambil seketul ayam yang bukannya besar pun. Harganya RM4.50!.

Saya bukannya kedekut tetapi saya rasa ianya mahal apatah lagi setelah saya rasa mee hung goreng tersebut tidak sesedap yang saya masak (konon). Saya beri C-. atau 2 bintang dari lima.

Dan saya terus berfikir macam mana la orang yang tidak berduit melaluinya...

Saya belajar dan mengajar ekonomi. Saya tahu harga akan selalu naik, cuma saya terkilan pendapatan isirumah tidaklah naik segalak inflasi... 

Sekian.

Image result for so expensive meme

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home