Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, December 11, 2015

Cara masak mee hun yang simple...


  1. Semalam saya mahu masak mee hun goreng untuk 4 orang makan.
  2. Dah lama tak memasak
  3. Seharian saya cari di internate dan wasap kaum keluarga untuk dapatkan resipi yang paling mudah di Malaysia. 
  4. Ini kerana di dapur saya tidak ada banyak bahan. Bawang tak ada, kicap pun tak ada.
  5. Saya suka makan mee hun, apatah lagi sekarang saya tidak makan nasi.
  6. Banyak bahan masakan yang tidak ada di rumah oleh itu saya kena ke Tunas Manja.
  7. Namun semasa sampai di cabang jalan saya terus belok ke bandar.
  8. Saya singgah kedai makan oder mee goreng empat bungkus.
  9. Saya letih...

Sebenarnya kita hanya mampu merancang...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home