Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, October 9, 2013

Jangan tak percaya...


Jangan tak percaya, sampai hari ini saya tidak pandai memasukan gambar saya dalam FB. Saya tidak reti langsung. Gambar-gambar yang sedia ada tersebut dimasukan oleh pelajar saya atau kawan-kawan saya.

Dan bila saya rasa mahu menunjuk-nunjuk gambar saya dalam FB (macam sifat manusia lain) saya tidak pandai. Saya juga sebenarnya tidak selalu membuka FB. 

Esok mungkin saya akan tanya kawan saya bagaimana nak letak gambar dalam FB. Dan saya harap dia tidak marah sebab itu pertanyaan kali ke lapan rasanya, he he he.

Ja: Saya bodoh FB.


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home