Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, September 10, 2013

Hajat Aishah dan Zaty...

" Sir bayangkan dah lepas sem pendek, sem panjang sir  masih  tak `approve' pun kita orang. Hari-hari kita orang jumpa sir pun, sir tak approve'"

Itulah kata-kata bekas pelajar saya Aishah dan Zaty apabila sebaik sahaja mereka masuk ke bilik saya. Dia orang nak sangat jadi `friend' dengan saya dalam FB. famous sangat ke saya? (buat-buat tanya, he he he). Saya pernah mengajar mereka dulu. Rasanya tiga semester yang lepas. Saya ajar microekonomi

Aishah dan Zaty

Di belakang Haziq dan Arif

"Saya sedih sangat sir tak approve kami, dah 3 sem, Sir tau ada orang nak bunuh diri tau..." Kata pelajar saya tersebut.



Sebenarnya saya tak pandai nak berFB. Saya cuma like-like mana yang patut. Saya buat FB kerana nak tahu apa yang orang buat di sekeliling saya bukannya nak beritahu apa yang saya buat kepada orang di sekeliling saya. he he he.

Saya lebih senang menulis blog...

Kelihatan Aishah sempat lagi baiki tudung, nak pose.

Aishah dan Zaty banyak menolong saya dalam menyiapkan projek `book corner' dan semasa perpindahan bilik saya. Haa...


Saya dah `approve'kan mereka. Sebagai penghargaan saya postinglah post ini khas untuk mereka. Iaitu Zatie dan Aishah. Semoga beliau berpuashati.

Jan: He he he.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home