Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, December 11, 2012

Lebihnya Isteri orang...

Saya tidak nafikan kadang-kadang saya dapati isteri orang jauh lebih menarik berbanding dengan anak dara. Isteri orang lebih bersifat malu dan dalam masa yang sama `mencabar'. Entah, sukar hendak saya katakan, mungkin sebab mereka sudah biasa dengan lelaki `luar dalam'nya, mereka tahu apa yang lelaki mahukan, tidak suka atau...kalah.

Berbanding dengan anak dara, contohnya, apabila bercakap seolah kita ini sejantina dengan mereka. Sama naik nada suara dan perilaku. Mereka pula yang berani menepuk tampar kita, kalau silap-silap mereka pula boleh panjat pokok kelapa berbanding kita. Haaa. Huh! malaslah saya nak bercerita pasal perbezaan tersebut, memang banyak. Pendek kata saya percaya `saham' seorang isteri sebenarnya masih ada masih dalam kehangatan. Maka sang suami janganlah berpendapat isteri mereka sudah `out of date' atau `out of service', he he he. Jahat saya.

Jan: Anak dara kekadang sombong jea lebih...harap tudung jea tiga leayer tapi `isi'nya tarak....Huh!



" Itu isteri saya Encik Jan, tolong jangan layan sangat. Kat rumah dia selalu sebut En Jan baik la, lucu la dan lebih memahami la..."

3 comments:

Nong Andy said...

ada pula n3 tetang isteri orang ye Encik pensyarah hehehe

Jankaulu said...

he he he

Anonymous said...

kambing said


bukan ke selalu ada dalam ni cerita pasal laki orang bini orang...erkkk mbekkkkk

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home