Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, December 6, 2012

COBA Academic and Research Retreat Gambang 23 -25 Nov 2012

Saya selalu lebih gemar mengajar daripada melakukan penyelidikan. Saya berpendapat melakukan penyelidikan jauh lebih sukar dan memerlukan masa yang panjang. Dan sesungguhnya bertambah tertekan apabila terpaksa mengikut jadual. Ini tidak termasuk lagi dengan pembentangan yang harus dibuat setelah penyelidikan selesai. Saya pemalu, malu nak bentang depan orang...

...dan adakah penyelidikan yang dilakukan memberi impak besar dalam lapangan penyelidikan yang dikaji, atau syok sendiri?

Namun begitu saya sertakan diri juga dalam mana-mana bengkel yang membicarakan bagaimana melakukan suatu penyelidikan dengan betul dan sah. Ini antara bengkel yang saya hadiri...ada beberapa keping gambar...


" Kalau nak jadi lecturer kena la buat research, kalau tak jadi cikgulah, he he he "

Laaa...Farid Kamil dah kawin...

 Kami minta maaf kami terbuku fail peribadi dr dalam lap top ni...

 Saya tak pandai menyanyi...jangan paksa...

 Tahan nafas...semua senyum!

Bila nak habis ni, dah pukul 11 malam...

Nak buat penyelidikan tajuk apa yea...?

"Datang retreat ni anak-anak awak tinggal kat sapa Meesham? "

 Semua lecturer kena buat macam dalam kertas ni, kalau tak KPI kasi potong!


Nak dengar gossip terbaru tak?

 Cak!

 Fokus! fokus, macam student pulak lecturer ni...kita mengajar dia bising!

 Rindunya nak balik Muadzam

 Jam ni mahal tau...!

 Kenangan...

 Asyik-asyik air mineral jea, pepsi best gak!

 Prof boleh tak nyanyi sebuah lagu...

 Ok, saya akan nyanyi sebuah lagu. lagu Allycats...`terima kasihhhh'
  
 Apa yang Irene `search' ni..., cara masak tom yam?

 Best retreat ni...

 Payah jugak nak buat research ni...

Peace untuk GAZA


cek blog sekejap, he he he

Jan: kau heret aku ke mana sahaja...oh dunia...







1 comment:

Anonymous said...

cikgu sekarang pun kena buat research la sukiman... research action....

jual PLM lagi lah kena buat research....

hehe

UJ

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home