Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Saturday, December 8, 2012

Dah sampai hujung tahun...

Hari ini sudah 8 Disember, sudah sampai ke penghujung tahun. Dan dalam beberapa minggu lagi tahun baru akan menjelma. Tahun 2013.

Saya sudah mula berfikir apakah percapaian terbesar saya tahun ini. Sebenarnya saya bukanlah seorang yang suka melawan arus, saya jenis manusia yang suka 'play save'. 

Azam saya untuk menguruskan badan tidak berjaya pada tahun 2012. Saya harap tahun 2013 saya akan berjaya. Lagipun saya tidak mahu orang kampung lihat saya berkeadaan gemuk bila tiba di hari pengundian nanti. Tentu ramai yang keluar mengundi.

Jan: entah apa kan? Hehehe

2 comments:

Nong Andy said...

h'ah... tak lama lagi December akan berlalu...

Jankaulu said...

ya, dah siap senarai azam baru? saya hampir siap dah, hehehe. Azam lama sebenarnya, saya perhangatkan semula...

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home