Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, July 25, 2011

Khabar gembira...jeng-jeng-jeng

Sekadar hiasan




Dalam setahun banyak bulan-bulanannya. Namun bulan ramadhan lain, ia sangat istimewa. Saya harap ramadhan kali ini saya lebih tabah melaluinya. Saya mahu berdoa banyak-banyak, meminta-minta.
Saya tahu nabi suruh kita bergembira bila bulan ramadhan tiba. Bulan yang penuh berkat ini kita diwajibkan puasa. Tambah amal ibadat mana yang patut.
Saya sudah membuat beberapa persiapan, biar kali ini ramadhan lebih berkat dan syahdu gitu. Saya dah mula keluarkan CD nasyid dan zikir yang saya perapkan agak sekalian lama, he he he. Saya juga sudah bersihkan rumah dan bilik.
Jan: Minggu ini saya juga sudah cuba kurangkan makan...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home