"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Wednesday, March 11, 2009

Peristiwa di tepian pantai...

Adnan: Lubang ni fungsi dia, ejas dekat jauh, pas tu ada buat automatik... kena tengok molek, set masa.

Jan : Tok reti la aku... kompleks sangat. Reka la senang-senang sikit.


Adnan: Senang je, lepas tu petik ni ke atas, kira mati la.

Jan: Susoh jugok, pening aku. Mung lah pukul...

Adnan: La senang je ni...

Jan: Eh Nan, nuh Mek Zue mari, mesti dia nok jugok trai kemera ni...



Mek Zue: Eh Nan....(dengan suara excited), nok tengok raner ni... mung beli mana ni?

Jan : Mung petek je butang birai tu...(sambil tengok ke lain, lucu pulok tengok gelagat Mek Zue. macam tok pernoh tengok kamera ada kaki, he he he).

Adnan : Betul la dia nak tengok jugok, he he he (sambil berkata dalam hati, tangan dicekek ke pinggang).




15 minit kemudian...


Mek Zue: Eeee bestnya..., eee bestnya. He he he (sambil ejas cari sudut yang molek.)

Adnan : Ni aku boring ni (berkata dalam hati sambil pandang ke tengah laut...)

Jan : Molek Zue, bimbang pulok takut tergolek tepi tu...


Jan: Bestnya kalau dapat berkelah, makan-makan, pas tu pukul gambar. Kawan datang dan pergi, kawan sejati lekat di hati...


3 comments:

Eja said...

tgk ler sape amik gmbr ni... leh dibuat citer.(hehehe nk jugok...)

jankaulu said...

he he he, tgk pulok siapa buat dialog...(nok jugok).

Mc Zue said...

tengok pulok sape yg jadi mangsanya...( aduh NAK JUGAK.. )

.