"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Monday, March 2, 2009

Jamuan perpisahan....(24. 05. 2007)

Rumah sewa terakhir saya kat Indera Mahkota semasa kerja di Kolej Shahputra Kuantan

...( masa ni saya sewa sorang je...)



Antara orang kuat senggara jamuan... (yang kecil tu Mek P (Mek P zaman kecil),

dia kerja kat Uitm Dungun sekarang)

Din tanya " ada ke orang datang malam ni? he he he". Masa tu populariti saya dah agak merosot... saya dah tak sepopular mana seperti bekerja di Pekan dulu...

Adik cuba mengambil kesempatan...

Kata Kamal kalau dia bertukar kerja, ada ke orang yang nak buat jamuan untuk dia? Saya jawab `Tak ada..." He he he.



Amli juga datang pada malam tu... Sekarang dia di UiTM juga.

Sedang mengerjakan bahan makanan...



Terharu...Faizal juga datang...







Din antara peserta terawal datang...


Kelihatan Wan Emril sedang makan, sebelum tu dia makan mee, pulut dan lain-lain...


Kelihatan Sani dan Lee, Faizal dan Adha...


Ustad Ahmad sedang menceritakan hal UMPnya...


Ustad Asmadi memberikan sepatah dua kata dan membacakan doa...


Mina duduk menyandar, Mek P beri makanan pada mini Mek P. Zue hanya sempat tersengeh di belakang.



Anak-anak tertidur...entah kekenyangan atau kelaparan, he he he


Makan-makan dan makan...



Banyak makanan malam tu, nasi pun ada...rasa lapar pulak...


Gula...


Yana buat demo cara mengoren nuget...


Yang ringan sama dijinjing...



Jan: Terima kasih kawan-kawan semua...

1 comment:

amilia said...

eh...ada puan P la...dia ada fb tak ?...puan yana pun ada, encik amli..ustaz...cik zue .encik kamal...encik sani...semua tu yang ada masa first sem kat pekan :)

.