Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, March 19, 2009

Angin malam... Kami ke TC.







Duduk di Kuantan banyak tempat sebenarnya kita boleh pergi. Kalau boring atau kemurungan kita boleh keluar. Maklumlah siang hari duduk di tempat kerja sahaja.
Gambar-gambar di atas dipukul di Teluk Cempedak. Walaupun waktu malam dan menggunakan kamera yang murah tetapi hasil pukulan adalah menarik dan terang. Saya puashati kerana kamera tersebut dapat memaksimakan kehandsoman saya pada tahap yang jitu.
Bagi Mek Zue pula, tak kira siang malam, subuh atau magrib, dia tetap berjaya memposekan dirinya dengan sempurna atau orang kata `makan gambar'. Pemilihan selendang yang berwarna biru muda dan hijau muda berjaya menaikan seri mukanya yang dah sedia ada serinya tersebut.
Saya, Azniza dan Suhaida kelihatan amatur dalam gambar ini. Tetapi kami sedaya upaya cuba menyerlahkan diri supaya tidaklah merosakan gambar. Kami tidak bersalah cuma pada waktu malam sukar bagi kami untuk menawarkan pose yang elok memandangkan kita mempunyai iklim jenis khatulistiwa.
Kami akur kami tidak dapat melawan pose Mek Zue. Cuma Yana sahaja dapat memberikan saingan segit dengan mengayakan mukanya seolah tidak bersalah atas segala kejadian di atas muka bumi ini. Muka Yana kelihatan seperti baru lepas ambil SPM, sedangkan kami STPM...
saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan terima kasih kerana sudi mengajak saya juga untuk menikmati angin malam yang gelisah bersama rindu yang membasah...

Jan: Sebenarnya kami pukul gambar tersebut selepas baham burger pospereti..., tulah yang nampak berisi sikit.


3 comments:

Eja said...

dah lama x jln2 mkn angin, mkn mcD n mkn KFC kat TC malam2....

wawadave said...

mmg iklim yg bersalah.. no doubt!

Mc Zue said...

HAHAHA...Aku tak salahkan iklim..aku salahkan burger prosperiti tu...kehkehkeh

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home